Odpowiedzi

2010-03-09T17:17:07+01:00
Tak ponieważ miłości nie kupisz miłość to jedyna rzecz która wesprze nas w złych chwilach ,miłość jest wyjątkowa .
4 3 4
2010-03-09T17:19:03+01:00
Zgadzam się z słowami św.Pawła z Talesu. Miłość jest największym darem jaki człowiek może otrzymać.towarzyszy każdemu człowiekowi Od początku życia i prowadzi do jego końca.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:19:50+01:00
Czy zgadzasz się z twierdzeniem św. Pawła z Tarsu , że miłośc jest największym darem , jaki może w swoim życiu otrzymac człowiek? Uzasadnij opowiedz.

Zgadzam się z twierdzeniem św. Pawła z Tarsu, że miłość jest największym darem,jaki może w swoim życiu otrzymać człowiek. Uważam, że człowiek który kocha i jest kochany jest osobą szczęśliwą. Miłość, którą otrzymuje człowiek jest piękna i bezinteresowna. Miłość może trwać wiecznie. Najpiękniejsza moim zdaniem jest miłość do Boga i miłość matczyna.
7 3 7