Przetłumacz;
Queen Elizabeth II was born on 21st April, 1926 in london.
Hej full name is elizabeth Alexandra Mary Royal House of Windsor and is the daughter of King George VI and Queen elizabeth, now the Queen Mather.
As a Young princess Elizabeth had her lessons at home along with her sister Princess Margaret
In 1947 she married Phlip Mountbatten known as Prince Philip.
Queen Elizabeth II become Aueen od england on 6th February, 1952, when King George VI died . Her coronation was on 2nd June, 1953 in Westminister Abbey.

The Queen has...(noi co tu ma byc? ) children Prince Charles

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:26:58+01:00
Królowa Elżbieta II urodziła się 21 kwietnia 1926 roku w Londynie.
Jej pełne imię to Alexandra Mary z domu królewskiego ? Windsor i jest córką króla George VI i królowej Elizabeth.
Jako młoda księżniczka pobierała lekcje w domu wraz ze swoją siostrą księżniczką Margaret. W 1947 roku wyszła za mąż za Philipa Mountbatten , znanego jako księcia Philipa.
Królowa Elizabeth II jest królową Anglii od 6 lutego 1952 roku, kiedy to zmarł Król George VI. Koronacja odbyła się 2 czerwca 1953 w Westminister Abbey.

The Queen has got one children Prince Charles ;)
14 3 14
2010-03-09T17:31:04+01:00
Królowa Elżbieta II urodziła się 21 kwietnia 1926 roku w Londynie. Jej pełne nazwisko to elizabeth Alexandra Mary Royal House of Windsor. Jest córką Króla Grzegorza VI i królowej Elżbiety teraz jest królową matką. Kiedy była młodą księżniczką Elżbieta udzielała jej lekcji w domu razem z jej siostrą księżniczką Margaret. W 1947 roku ożeniła się z Phlip Mountbatten znanego jako książę Filip. Królowa Elżbieta została królową Anglii 6 lutego 1952 roku, kiedy król Grzegorz VI zmarł. Jej koronacja odbyła się 2 czerwca 1953 roku w Westminister Abbey.

The Queen has children with Prince Charles.
22 4 22