Odpowiedzi

2010-03-09T17:19:22+01:00
Rodziny współcześnie żyjących płazów bezogonowych[2]:
Alytidae – ropuszkowate
Amphignathodontidae
Aromobatidae
Arthroleptidae – artroleptowate
Bombinatoridae – kumakowate
Brachycephalidae
Brevicipitidae
Bufonidae – ropuchowate
Calyptocephalellidae
Centrolenidae – szklenicowate, żaby szklane
Ceratobatrachidae
Ceratophryidae
Craugastoridae
Cryptobatrachidae
Cycloramphidae
Dendrobatidae – drzewołazowate, drzewołazy
Dicroglossidae
Eleutherodactylidae
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:22:07+01:00
Robacznik segmentowany, marszczelec pierścieniowy, gruboskórzec meksykański, ślepaczek zwyczajny i strumienica płaskoogonowa. ;)
4 5 4