Odpowiedzi

2010-03-09T17:19:09+01:00
Syzyfowe prace
stefan żeromski
lektura opowiada o sytuacji młodzieży polskiej podczas zabory rosyjskiego
ciekawe ale brakuje zwrotów akcji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:21:24+01:00
1) "Syzyfowe Prace"
2) Stefan Żeromski (1864-1925),polski prozaik i dramatopisarz, wybitny przedstawiciel Młodej Poski
3)Jest to powieść o przeżyciach wewnętrznych jednego z głównych bohaterów Marcina Borowicza
4) Tak od 1 do 10 na 7