Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:19:55+01:00
Zaproszenie:

Serdecznie zapraszam Cię na Święto Czekoldy, ktore odbedzie sie na Starym Rynku dnia 21 marca 2010 roku od godziny 10.00 do 24.00. Przewidziane atrakcje to m.in. dużo darmowej czekoldy oraz fajerwerki o 24;)). Zapraszamy

Licze na naj;))
2010-03-09T17:22:32+01:00
ZAPRASZAM NA ŚWIĘTO CZEKOLADY !!!

Zabawa odbędzie się o godzinie.... w centrum miasta.
Na każdego z Gości czeka słodka niespodzianka.
Czekolada w nieograniczonych ilościach.
Czeka na Gości słodka zabawa !


- z wyrazami szacunku ........