Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:21:31+01:00
Moja recepta na życie:
-sczęście
-mało stresu
-zdrowie
-częstsze spotykanie się ze znajomymi
-musimy się cieszyć tym co mamy
-zapomnieć o problemach
-żyć
2010-03-09T17:41:04+01:00
Według mnie doskonałą recepturą na życie jest robienie czegoś co się na prawdę lubi. Daje to dużo przyjemności a chyba to jest najważniejsze.