Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:25:28+01:00
Traktat Trzech Czarnych Orłów ( 1732 r) inaczej nazywany Traktatem Lovenvolda. Podpisany przez Rosje Prusy i Austrie . Nazwa wzieła sie od Trzech czarnych oról umieszczonych w herbach tych panstw. (jednoglowy Prus; dwuglowe Rosji i Austrii) Prusy, Rosja i Austria bedą mialy wplyw na wybór Krola Rzeczpospolitej. Chociazby sytuacja z Stanislawem Leszczynskim ( wybranym przez polska szlachte) i Augustem III ( wybranym przez te panstwa) chodzi o to, żeby Krol Polski byl poddany tym panstwom.
39 4 39
2010-03-09T17:26:18+01:00
Podpisany w 1732 roku przez Rosję, Austrię i Prusy zwany traktatem Loewenwolda. Dotyczył on sukcesji tronu polskiego po śmierci Augusta II. Postanowili poprzeć portugalskiego infanta (królewskie dziecko) Don Emanuela. Drugim celem traktatu było niedopuszczenie do przejęcia tronu Kurlandii przez Rzeczypospolitą.
Traktat nigdy nie został ratyfikowany, był to manewr mający na celu odciągnięcie Prus od zawierania innych sojuszy.
33 4 33