Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:21:39+01:00
A=12 cm
P=6*a^2
P=6*12^2
P=6*144
P=864 cm^2

* mnożenie
^2 do kwadratu

Odp.
Pole jest równe 864 cm kwadratowe
pozdrawiam:)
1 5 1
2010-03-09T17:22:27+01:00
Dane:
a=12 cm
V=1728 cm 3

Pc= 6*a 2
Pc= 6* (12cm) 2
Pc= 6*144cm 2
Pc=864cm 2
2010-03-09T17:24:36+01:00
P=2a²+4a²
P=6a²
a=12cm

V=1728cm³
V=a³
a³=1728cm³
a=12cm

P=6*(12cm)²
P=6*144cm²
P=864cm²
Odp.Pole wynosi 864cm²