POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


musze zrobić biografie kate winslet na angielski potrzebuje paru poprawnych zdań.


Aktorstwa zaczeła uczyć się już w wieku jedensatu lat.
Swoją karierę rozpoczęła od wzięcia udziału w reklamie płatków śniadaniowych.
Sałwę zdobyła dzięki roli w filmie Titanic.
Kate Winslet nagrała jedną piosenkę pt. What If.


Plis pomóżcie czekam na szybka odpowiedź :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:23:11+01:00


Kate Winslet

Began to study acting at the age of eleven years. His career began to take part in the breakfast cereal commercials for British television executed. Was noticed by producers and theater appeared on stage in such plays as Adrian Mole and Peter Pan. The film debuted in 1991 in the television series Dark Season. On the big screen first appeared in 1994 in the image of Heavenly Creatures. Popularity has brought her role in the film Sense and Sensibility, for which she received an Oscar nomination. However, gained fame through role in the movie "Titanic," for which, moreover, was also nominated for this award.
It is the first actress in history, which in this century has already won six Oscar nominations.
Is the second actress who won two Golden Globes during a gala. Previously this has been Sigourney Weaver, who was distinguished for his roles and films Gorylach working girl in the fog.
Kate Winslet has recorded a song called "What If".






Kate Winslet

Aktorstwa zaczęła uczyć się już w wieku jedenastu lat. Swoją karierę rozpoczęła od wzięcia udziału w reklamówce płatków śniadaniowych zrealizowanej dla brytyjskiej telewizji. Została dostrzeżona przez producentów teatralnych i wystąpiła na scenie w takich sztukach jak: Adrian Mole i Piotruś Pan. W filmie zadebiutowała w roku 1991 w serialu Dark Season. Na dużym ekranie po raz pierwszy wystąpiła w 1994 roku w obrazie Heavenly Creatures. Popularność przyniosła jej rola w filmie Rozważna i romantyczna, za którą otrzymała nominację do Oscara. Jednak sławę zdobyła dzięki roli w filmie Titanic, za którą zresztą też była nominowana do tej nagrody.
Jest pierwszą aktorką w historii, która w tym wieku zdobyła już sześć nominacji do Oscara.
Jest drugą aktorką, która zdobyła dwa Złote Globy podczas jednej gali. Wcześniej udało się to Sigourney Weaver, która została wyróżniona za role filmach Pracującej dziewczynie i Gorylach we mgle.
Kate Winslet nagrała jedną piosenkę zatytułowaną "What If".

2010-03-09T17:47:11+01:00
Began to study acting at the age of jedensatu years.
His career began by taking part in the advertising of breakfast cereals.
Salwa gained through role in the movie Titanic.
Kate Winslet has recorded one song Fri What If.