Odpowiedzi

2010-03-09T17:22:12+01:00
Polacy bardzo chętnie stawiali opór zbrojny przeciwko najeźdźcy. Determinacj do woloności dawała ludzią siłę, jakiej Niemcy nawet się nie spodziewali. Polska bardzo długo się broniła w porównaniu do Francji - ówczesnej potęgi militarnej świata. Dzięki postawie Polaków Niemcy ponieśli znaczne straty.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:32:11+01:00
Uważam,że postawa Polaków podczas kampani wrześniowej była dobra bo broniliśmy się bardzo długo(Hell,Poczta Gdańska,Westerplatte) mimo że armi niemieckiej było znacznie więcej niż polskiej i w dodatku zaatakowali nas niespodziewanie. Mimo że niemcy zaczeli od razu po wejściu do Polski okupacje i mordowanie polskiej inteligęcji to polacy zorganizowali państwo podziemne ,które wytrwale walczyło z okupantem.