Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:26:40+01:00
Narysuj sobie ten odcinek
i podziel go na 17+19=36 części
a dokładniej:
1cm=10mm
5cm=50mm
50mm:36=1,38( w przybliżeniu)
A najlepiej byłoby gdybyż wziął cyrkiel i przy jego pomocy dzielił, najpierw na pół, później połówkę znowu na pół i tak żeby wyszło Ci 36 części

W razie czego pisz :)
2010-03-09T17:32:48+01:00
19+17=36
5cm:36=0,1388888888888888888888889
0,1388888888888888888888889×19=2,6388888888888888889cm - jeden bok
0,1388888888888888888888889×17=2,36111111111111111111cm -drugi bok