Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:28:41+01:00
Więc.
Byly to działania ludności polskiej. Organizowano konspiracyjne wieczory literackie oraz różne koncerty. ;D
Rozwijało się tajne nauczanie. Zabezpieczano drogocenne skarby kultury narodowej.Powstały Szare Szeregi . Malowali na murach różne patriotyczne rysunki. ( podobnie jak w kamieniach na szaniec ) , a niektóre z nich ośmieszały władze niemieckie. Takie akcje podnosiły na duchu polaków i pomagały im przetrwać trudne czasy.

;P
Podobnie jak w kamieniach na szaniec.
Tam jak oni malowali na murach to byly to akcje m.in. Sabotażowe . ;p

11 2 11
2010-03-09T17:30:10+01:00
Były to działania ludności polskiej które umacniały poczucie polskości. Organizowano konspiracyjne wieczory literackie oraz różne koncerty.Rozwijało się tajne nauczanie ponieważ okupant zlikwidował możliwość nauki. Zabezpieczano drogocenne skarby kultury narodowej.Powstały Szare Szeregi czyli mlodzi ludzie którzy brali udział w zamachach na niemców. Malowali na murach różne patriotyczne rysunki. Niektóre z nich ośmieszały władze niemieckie. Takie akcje podnosiły na duchu polaków i pomagały im przetrwać trudne czasy.
25 4 25