Odpowiedzi

2010-03-09T17:32:56+01:00
Jest ona potrzebna każdemu wierzącemu chrześcijan-owi i te sakramenty prowadzą do zjednoczenia nas z Chrystusem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:35:24+01:00
Eucharysia jest to najważniejszy sakrament, ponieważ w nim właśnie Pan Jazus jest pod postacią chleba i wina, co przeobraża się na naszych oczach podczas mszy św.
2010-03-09T17:55:30+01:00
Najbliższe spotkanie z Bogiem