Przeczytał pies gazetę.
Ogromnie się natrudził.
Potem ziewnął:
-Lektury mam dość...
Piszą,że KOŚĆ NIEZGODY
Tym jest,co dzieli ludzi.
Proszę bardzo-
Mnie dajcie tę Kość!

Pytanie:
Dlaczego wyrazy "kość niezgody" są napisane w wierszu wielkimi literami?

3

Odpowiedzi

2010-03-09T17:23:34+01:00
Ponieważ jest to związek frazeologiczny.
1 1 1
2010-03-09T17:23:34+01:00
Ponieważ Kość Niezgody to frazeologizm.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:29:39+01:00
Ponieważjest to związek frazeologiczny
2 3 2