Odpowiedzi

2010-03-09T17:27:27+01:00
X - waga 1 cegły
4x + 6kg = 6x + 2
-2x = -4 /:(-2)
x = 2kg
odp.: jedna cegła wazy 2 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:28:12+01:00
Cegła-x
pierze-6kg
żelazo-2kg

4x + 6kg = 6x + 2kg
4x - 6x = 2 - 6
-2x = -4 /: (-2)
x = 2
Odp: Cegła waży 2kg.
2010-03-09T17:37:14+01:00
Cegła-x
pierze i żelazo-y (bo są wyrażone w kg)

4x+6kg=z
6x+2kg=z

4x+6kg=6x+2kg
2x=4kg
x=2kg