Odpowiedzi

2010-03-09T17:25:30+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Drzewo_genealogiczne_Piast%C3%B3w

tutaj wszystko jest ładnie opisane i wyznaczone
2010-03-09T17:25:33+01:00
Http://www.ornatowski.com/images/piastowie.jpg

Licze na naj;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:25:51+01:00
Http://bi.gazeta.pl/im/2/1809/m1809062.jpg

http://www.husaria.jest.pl/nauka/historia/jagielonowie/dyn.jpg

http://historia.pgi.pl/dodatki/piast.gif