Odpowiedzi

2010-03-09T17:27:24+01:00
Bo została na nich założona danina i zostali uwłaszczeni i zabrali chłopom ziemie i lasy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:28:17+01:00
Dlaczego chłopi poparli powstanie kościuszkowskie?

Chłopi poparli powstanie kościuszkowskie ponieważ 7 maja 1794 wydał Uniwersał połaniecki, który gwarantował chłopom którzy dołączą do powstania, zwolnienie od pańszczyzny.
2 3 2
2010-03-09T17:30:32+01:00
Ponieważ mieli dosyć że ciągle mają pracować za darmo na polach , a także że mają najmniej praw , więc się zbuntowali i poparli powstanie kościuszkowskie.
1 1 1