Odpowiedzi

2010-03-09T17:37:16+01:00
Nie pal tytoniu to szkodzi zdrowiu.
Spożywaj tylko zdrowe jedzenie a będziesz człowieku żył lat wiele.

Tylko tyle udało mi się zrymowac. jak cos mi przyjdzie do głowy to napisze. ;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:55:55+01:00
Co Ty sobie wyobrażasz !?
Nie pal !
Przestań !
Nie bądź cham !
Łap jabłuszko to jest szpan ..
Tamto zabić tylko chce ..
Powiedz nara zegnam Cie !
Odłóż w kąt , odsuń się ..
Olej gościa , spław go wnet a on zginie rozpuści się !




Koniec jest do dupy... o tym rozpuszczaniu ale licze na naj XD.;d XD
1 5 1