Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:32:25+01:00
Sposoby wydalania:
Ryby- odbyt
Wróbla- odbyt
Kreta- odbyt
Dębu- obumiera
5 2 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:40:42+01:00
Układ wydalniczy ryb składa się z nerek, moczowodów i pęcherza moczowego, część produktów metabolizmu wydalana jest poprzez skrzela. Swoistym narządem zmysłowym ryb jest linia boczna. Oczy ryb są dostosowane do widzenia w środowisku wodnym, ryby żyjące w głębinach mają oczy częściowo lub prawie całkowicie zredukowane na rzecz dobrze rozwiniętych narządów czuciowych.


tyle mogę pomóc pozdrawaiam :)
2 5 2
2010-03-09T17:48:06+01:00
Ryb - odbyt
wróbla - odbyt
kreta - odbyt
dębu - obumiera
1 1 1