Odpowiedzi

2010-03-09T17:33:33+01:00
chodzeniu do kościoła
- do spowiedzi
- do komuni
- co niedziele jest w kosciele
- robi znak krzyża kolo kościoła, kapliczki
- idzie do kosciola a nie do sklepu
- modlitwa ranna i wieczorna
- dzien świety swieci
- powstrzymuje sie w dnie swiete i niedziele od prac niekoniecznych
3 1 3
2010-03-09T17:35:01+01:00
Modlitwa
uczęszczanie na msze święte
post
przestrzeganie przykazań
czynienie dobra
spowiedź
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:36:53+01:00
-modlitwa
-wybaczanie
-przestrzeganie dekalogu
-uczeszczanie do kosciola(bo jezeli sie niechodzi do wedlug nawiedzonych katolikow niewierzy sie w Boga)
-pomoc blizniemu(w tym wypadku biednemu ksiedzsu ktoremu trzeba dac na tace bo przeciez na wyjazd na hawaje samo sie nienazbiera)
-obchodzenie uroczystosci katolickich

w nawiasie-(- napisalem wlasne spostrzezenia wiec tym sie niesugeruj ;d
5 4 5