Odpowiedzi

2010-03-09T17:33:33+01:00
V=a²
1000=a³
a=10 dm
Pc=6a²
Pc=6*10²
Pc=6*100
Pc= dm²
2010-03-09T17:33:52+01:00
Objętość= 10dmx10dmx10dm
czyli krawędz ma 10dm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:34:48+01:00
1000 dm3 = a x a x a
a = 1000 dm3 : 3
a = 10 dm
Pp = 10 dm x 10 dm x 6
Pp = 100dm2 x 6
Pp = 600 dm2

Dlugosc krawedzi wynosi 10 dm a pole powierzchni 600 dm2 tego szescianu

Mam nadzieje ze pomoglam : )