Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:36:57+01:00
To można zrobic na układ równań.

x- jedna ksiązka
y- druga ksiązka

x+y=28,80
0,25y=0,75x/razy 100

x+y=28,80
25y=75x

itd:)
1 1 1
2010-03-09T17:42:29+01:00
A+b=28.80
0,75a=1,25b

a=20/12b
a=5/3b

a+b=28,80
5/3b+b=28,80

8/3b=28,80 Odp: Jeden kosztowac bedzie 18zł a drugi 10.80
8b=86.4

b=10,80 zł<-- wynik

a+b=28,80
a+10,80zł=28,80zł
a=18zł