Odpowiedzi

2010-03-09T17:36:59+01:00
1.Życie bez miłości jeżeli ją się poznało, nie jest nic warte
2. Miłość jest najważniejsza, a więc ważniejsza od śmierci
3. Lepiej być ukochaną osoba po drugiej stronie śmierci, niż samemu na ziemi
1 5 1
2010-03-09T17:38:03+01:00
-Tal świetny pomysł nie ma jak zostawić osobę która nas kocha która do końca życia będzie się obwiniać o naszą śmierć, to takie szlachetne.
-miłość jeśli prawdziwa i szczera nie poprosi o takie poświęcenie ale człowiek i tak zrobi na przekór i co dziwne będzie się jeszcze cieszył ze mu się udało; osobiście oddał bym zdrowie i życie osobie którą pokocham bo my tacy jesteśmy tak stworzeni; chronimy zawsze to co jest dla nas najcenniejsze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:51:46+01:00
1. Jeżeli się poznało prawdziwa miłość to jest nbajważniejsze i nic więcej nie ma większego znaczenia od tej osoby

2. Lepiej być z wybraną, ukochaną osobą po drugiej stornie cieczyć się razem z nią być szczęśliwym, niż pozostać samotnym

3. Warto oddać życie , ponieważ jak się wię, że to ta jedyna osoba , bez której nie można życ , to zrobiłabym dla niej wszytsko , nawet oddała życie


1 5 1