Odpowiedzi

2010-03-09T17:40:54+01:00
(-1,7) + 0,9 = - 0,6
18 + (20,7) = 38,7
(-2,7) + (-3,6) = -6,3
(-3,4) - (-1,5) = - 4,9
¼ - ½ = 1/4 - 2/4 = - 1/4
(-⁷₁₂) + ⅜ = - 14/24 + 9/24 = -5/24
(-3⅕) - 2¹₁₂ = - 3 12/60 - 2 5/12 = - 5 17/60
3,7 - 4⅖ = 3,7 - 4,4 = - 0,7
(-⅞) + (-0,7) = - 70 / 80 + (-56/80) = - 126/80
1,4 - (-1¾) = 1 8/20 - (- 1 15/20 ) = 2 23/20
(-2⅙) - (-1,6) = - 2 10/60 - (- 1 36/60 ) = 3 46/60
32 2 32
2010-03-09T17:43:19+01:00
(-1,7) + 0,9 = - 0,6
18 + (20,7) = 38,7
(-2,7) + (-3,6) = -6,3
(-3,4) - (-1,5) = - 4,9
¼ - ½ = 1/4 - 2/4 = - 1/4
(-⁷₁₂) + ⅜ = - 14/24 + 9/24 = -5/24
(-3⅕) - 2¹₁₂ = - 3 12/60 - 2 5/12 = - 5 17/60
3,7 - 4⅖ = 3,7 - 4,4 = - 0,7
(-⅞) + (-0,7) = - 70 / 80 + (-56/80) = - 126/80
1,4 - (-1¾) = 1 8/20 - (- 1 15/20 ) = 2 23/20
(-2⅙) - (-1,6) = - 2 10/60 - (- 1 36/60 ) = 3 46/60
45 4 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:48:33+01:00
-0,8
38,7 (albo, jak tam miał być minus w nawiasie to (-2,7))
6,3
-1,9
-1/4
-5/24
-5 17/60
-0,7
-1 23/40
3,15
-17/30
16 3 16