Wymyśl własny tytuł do tych fraszek (po 2 tytuły )
Jan Twardowski :
'Z BLISKA' oto tresc :
Milknie słowik
flet puzon głosne
jak beben nazwiska
gdy przyjdzie cierpieniu
przygladac sie z bliska
' NIE LABEDZI SPIEW '
W śpiewie labedzim
patos udawanie
wole prawdziwie smieszne
spoznione kukanie
'SWIETY ANTONI'
Swiety antoni, swiety antoni,
rentę zgubilam pod miedzą
Oj,co to bedzie, oj co to bedzie!
'Wstyd, ze tak malo' - powiedzą.
POMAŁU
Tu leży co lat 97 miala
jak trudno sie wygrzebac ze swojego ciala.
TEORETYK :
Tu leza starego kawalera kości
co za dlugo studiowal traktat o milosci
OBAWA
- Kto ten glaz kolosalny na grobie polozyl?
- Zona, bo sie boi , zeby mąż nie ożył.

POMOZCIE !!
WYSTARCZY PRZECZYTAC I NAPISAC 2 WLASNE TYTULY !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:38:37+01:00
1.
"Prawie daleko, ale prawie robi wielką różnicę"
"Cierpienie z bliska"

2.
"Lepiej późno niż wcale"
"Śpiew udawany"

3.
"Wstyd babki, która zgubiła rentę"
"Ucieczka renty"

4.
"Opowieść miłosna"
"40-letni kawaler"

5.
"Zdradzony"
"Grób, a na nim..."
4 2 4
2010-03-09T17:40:33+01:00
1. Instrumenty i obraz
2.Kukanie i łąbedzie
3. Renta i Oj co to będzie
4.Ciało i grób
5. Traktat o miłości i student
6.Zmartwychstanie i bojażń
2 2 2