Odpowiedzi

2010-03-09T17:39:34+01:00
1. Zmień na cm²
a) 5m²=50000cm²
b) 7,5km²=75000cm²
c) 5a=5000cm²

2. Zamień na m²:

a) 37ha=37000m²
b) 5,8a=580m²

3. Zamień na ary:

a) 875m²=8,75a
b) 48ha=480a
c) 15375m²= 15,375
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:45:38+01:00
A) 5m²=50000.00000
b) 7,5km²=75000000000.000
c) 5a=5000000.000

a) 37ha=730000.000
b) 5,8a=580.000

a) 875m²=8.750
b) 48ha=4800.000
c) 15375m²=153.750
http://www.jednostki.adgraf.net/jednostki_powierzchni.php
tu masz adres stronki w ktorej sie przelicza jednostki