Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:40:47+01:00
Ja mam to w zeszycie to ci podam

Obszary wyżynne w Polsce rozciągają się na północ od Kotlin Podkarpackich.Wyżyna Śląska,Małopolska,Lubelska,roztocze.Najwyżej wzniesione tereny to wyżyna krakowsko-częstochowska,góry świętokrzyskie
27 1 27
2010-03-09T17:41:12+01:00
Obszary wyżynne Polski rozciągają się na północ od Kotlin Podkarpackich :Wyżyna Śląska, Małopolska, Lubelska, Roztocze. Najwyżej wzniesione tereny to Wyżyna Krakowsko- Częstochowska, Góry Świętokrzyskie
32 2 32