Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:38:18+01:00
Najchętniej wraca się do domu, w którym mieszka kochająca się nawzajem rodzina. Rodzina, która kocha się bezgranicznie i która bezinteresownie sobie pomaga. Najchętniej wraca się tam, gdzie panuje miła atmosfera.. Gdzie każdy każdemu ufa i gdzie panuje spokój oraz miłość. Całą tą atmosferę tworzą ludzie mieszkający w tym domu.. Zaufanie i pomoc decyduje o tym, że dom jest bezpieczny. Kiedy rodzina ufa sobie nawzajem i pomaga wtedy wiadome jest, że warto powrócić do kochającego się domu ...

Może nie jest na 15 ale jest dobre :)
1 5 1
2010-03-09T17:41:55+01:00
Najchętniej wracamy do domu przepełnionego miłością i madczyną troską. Kiedy rano wstajemy czujemy zapach jabłecznika. To mama właśnie upiekła ciasto. Kiedy przychodzimy ze szkoły mama wita nas i pyta jak minął nam dzień. Kiedy wychodzimy ze znajomymi na spacer czy lody, mama daje nam czekolade lub 2 zł, bysmy nie byli "samotni". Kiedy czujemy się źle mama nam pomoże. Kiedy nie potrafimy czegośc zruzumieć mama nam wytłumaczy. Kiedy jesteśmy chorzy to mama idzie z nami do lekarza. tak błahe sprawy, jednak pamiętajmy, że są rodziny bez takiej miłości. Rodziny patologiczne.
1 5 1