Odpowiedzi

2010-03-09T17:41:08+01:00
Moją ulubioną porą roku jest lato. Lubię je przede wszystkim za wakacje. To czas, kiedy mogę naprawdę odpocząć. Mam wtedy czas na wszystko. W lecie przyroda rozkwita całym swoim pięknem. Lubię widok zboża falującego na wietrze, zapach świeżo skoszonej łąki. Najpiękniejsze są jednak zachody słońca. Lato ma jeszcze tę zaletę, że nie trzeba się ciepło ubierać. Można chodzić po dworze w krótkich spodenkach i koszulce. Szkoda, że trwa ono tak krótko...
51 4 51
2010-03-09T17:43:40+01:00
Lato to najpiękniejsza pora pora roku. Ponieważ można wtedy uprawiać rożne sporty. Można wyjeżdżać na wakacie.
35 3 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:44:01+01:00
Uwielbiam lato i słonce co wysoko swieci . to pora wakacji i odpoczynku kazdy jest szczesliwy . dzien jest dłuszy i spiew ptaków budzi nas rano . wybrac mozna sie nad jezioro by popływac lub porzeglowac łudką lub kajakiem . gdy jest lato mozna spac pod gołym niebem przy ognisku luczac gwiazdy. spiewac głosno piosenki i grac na gitarze . ludzie sa usmiechnieci bo niemusza nosic tych ciezkich kurtek i czapek . mozna wybrac sie w góry i na wycieczke rowerowa . i pani od matmy nas nie meczy . z rodzina wakacje mozna spedzic za granica . i opalic sie na plarzy . wiel koncerów granych jest na swierzym powietrzu . i słooooonko mocniej siwci . niema lepszej pory niz lato i wakacje :)
37 4 37