Mały ksiaze polecenia !
1.napisz zaproszenie od małego ksiecia do pilota zapraszajac go na swoja planete czyli b-612
2. Napisz zawiadomienie o ślubie Małego księcia z Róża
3.Napisz tekst rekllamujący wycieczke na planete Małego księcia


Prosze o zrobienie zadań bo mam na jutro !!
Dam po 5 i naj !!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:57:52+01:00
1.
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam Cie na wizyte na mojej planaeci B-612. Bardzo chętnie chciałbym się z toba zobaczyć, ponieważ stęskniłem się za naszymi rozmowami. Przyjedź koniecznie 4 lipca o godzinie 15.00. Róża napewno zrobi pyszny obiad.
Mały Książę

2.
Zawiadamiam, iż 5 czerwca br. odbędzie się ślub Małego Księcia, który zawrze sakrament małżeński z Różą.

3.
SUPER OKAZJA!!!
Od 7 sierpnia organizowane będą wycieczki na planetę B-612, na której mieszka Mały Książę wraz ze swoją Różą. Jest naprawdę okazja na niezwykłą przygodę. Dla pierwszych 10 chętnych obniżamy cenę o połowę!
4 3 4
2010-03-09T20:02:10+01:00
1. Zaproszenie
Drogi Panie Pilocie. Serdecznie zaprszam na moją planetę b-612. Chcialbym z panem spedzic molo czas. Moze przyleci pan o godzine 13.00 w Poniedzialek? Bede bardzo szczesliwy gdy pan sie zjawi.
Maly kasiąze

2.Zawiadomienie
W sobote o godzinie 15.00 odbedzie sie slub Malego ksiecia i rozy. Opowiazkowe jest przyjscie wszystkich znajomych pary.


3. Wycieczka Na Planete Malego Ksiecia!
Bardzo ciekawa i NIE DROGO!

xd. ; )
4 4 4