Odpowiedzi

2010-03-09T17:39:46+01:00
Tydzien przed Wielkanocą
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T17:41:12+01:00
Jest to niedziela upamietniająca wjazd Jezusa do Nazaretu na osiołku. rzucano mu pod nogi palmy i nazywano królem, a niedługo później skazano na śmierć. ta niedziela jest zawsze tydzień przed wilkanocą, jest świętem ruchomym
1 5 1
2010-03-09T17:41:27+01:00
Niedzielą Palmową nazywamy niedzielę, która wypada na tydzień przed świętami Wielkiej Nocy. Jest ona obchodzona na cześć przybycia Jezusa do Jerozolimy.
1 5 1