Przekształć podane zdania pojedyńcze w równoważniki zdań:
1.Momo zaprzyjaźniła się z innymi dziećmi.
2.Pan Kleks przykleja sobie piegi.
3.Opiszę wygląd hobbita.
4.Piętaszek głośno krzyknął.
5.Robię porządki na półkach z książkami.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:42:01+01:00
Zaprzyjaźnienie się Momo z innymi dziećmi
Przyklejenie sobie piegów przez Pana Kleksa.
Opisanie wyglądu hobbita.
Głośny krzyk Piętaszka.
Robienie porządków na półkach z książkami.
72 4 72
2010-03-09T17:42:39+01:00
1.zaprzyjaźnienie się Momo z innymi dziećmi
2.Przyklejenie piegów przez Pana Kleksa
3:Opisanie wyglądu hobbita
4:Głośne krzyczenie Piętaszka
5:robienie porządków na półkach z książkami
68 2 68