Odpowiedzi

2010-03-09T17:40:29+01:00
Na tej stronie masz wiersze http://www.funknsoulshop.pl/TD/redirect.php?tduid=6c440756e96229f8ddd79e93f2ea3feb&affId=1353769&url=http://www.funknsoulshop.pl/LPage-MKluty2010.htm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:44:17+01:00
Kochany Ojcze Święty
Chcę żebyś zawsze był uśmiechnięty
Żebyś patrzył na mnie z nieba
dawał wszystko co mi trzeba
Byś pokazał mi tą drogę
którą wszędzie dojść mogę


Może być.? wiadomością odp