Gdybym miała zamieszkać na innej planecie, najbardziej brakowałoby mi...
Twoja opinia o technicznym wynalazku (komórka) bez którego nie wyobrażasz sobie życia.
Bardzo PROSZĘ potrzebne na jutro ma być dość długie na półtorej kartki w zeszycie:) PROSZĘ DAM NAJ!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-09T17:47:07+01:00
Gdybym miała zamieszkać na innej planecie,
najbardziej brakowałoby mi telefonu komórkowego.
Jak dla mnie telefon jest to najważniejszy przedmiot.
Uważam tak,ponieważ w taki sposób najszybciej można się skontaktować.Gdy jesteśmy gdzieś daleko najlepszym rozwiązaniem jest telefon. (...)


P.S
Sory,ale już nie mam weny ;D
Jeżeli ktoś jeszcze ci odpowie na te zadanie to dopisz z innej pracy do tej mojej i będzie ok.
Pozdrawiam ;)
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:28:47+01:00
Gdybym miała zamieszkac na innej planecie, najbardziej brakowało mi mojej komórki. Gdy mam telefon komurkowy wiem, o tym ze moge zadzwonic do mamy,przyjaciół oraz siostry bądz innych osób na których mi zależy.Dowiedzieć sie co u nich słychać o ktorej sie spotkamy i gdzie ,na ktora mam byc w domu,o ktorej bedzie obiad i wiele różnych informacji.Telefon jest to urządzenie techniczne dla bardzo wielu osób które po przebudzeniu mysla do kogo dzis zadzwonia ,z kim będa dzis pisac ,co ściągną na telefon. Durza czesc populacji słucha przez telefon muzyki ,korzysta z internetu z niego . Jest on urzadzeniem technicznym wielo funkcyjną.Wiec urzadzeniem jest dlamnie bardzo waznym i najbardziej by brakowało by mi telefonu.
12 3 12