Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:44:43+01:00
W Afryce jest bardzo wysoka temperatura (jest upalnie) zakladając ciemne ubranie(czarny kolor przepuszcza promienie słoneczne) dlatego było by nam bardzo gorąco ;**

pozdrawiam

myśle że dosyć jasno sie wyraziłam
2010-03-09T18:08:20+01:00
Światło składa się z kilku barw. Jeżeli coś widzimy jako czerwone to znaczy że odbija wszystkie barwy za wyjątkiem czerwonej którą wchłania. a białe oznacza że odbija wszystkie barwy światła w przypadku ciemnych rzeczy odbijane jest niewiele barw albo żadna.Przez to ciemne rzeczy pochłaniają resztę barw nagrzewając się w ten sposób