Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:45:45+01:00
Wspólnotę napewno łączy bezgraniczna miłość, zaufanie.
Niszczy ją natomiast arogancja, samolubstwo. duma.

Powinno być dobrze.
1 5 1
2010-03-09T17:47:30+01:00
Wspólnotę rozwija wspólna więź łącząca ludzi a niszczyć może ją nałóg
1 5 1
2010-03-09T18:20:10+01:00
Wspólnotę rozwija wspólna wiara więzi oraz regularne spotkania. Zaś niszczy ją odosobnienie od Boga , bark wiary , brak zaufania i chęci tworzenia wspólnoty.
2 3 2