Odpowiedzi

2010-03-09T17:45:16+01:00
Wulgaryzmy są najczęściej używane wśród młodzierzy po to by upodobac się znajomym - taki współczesny lans. Dorośli używają tych słów z nałogu w chwilach napięcia psychicznego. Nie powinno sie ich stosować w naadmiarze. Może dopuszczalnie raz na rok:) Ponieważ jest to niestosowne i ukazuje gorszą stronę człowieka - głupotę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:45:34+01:00
Wulgaryzmy przez wielu ludzi używane są po prostu z przyzwyczajenia. Większa cześć młodych ludzi używa wulgaryzmów aby popisać się swoim rówieśnikom lub żeby kogoś urazić przykrymi słowami. Wulgaryzmów nie powinno się stosować ponieważ to są nie miłe słowa i to poniża nasza osobę. Jeśli ktoś wulgaryzmów używa to świadczy o tym złe wychowanie.