Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:50:06+01:00
Przytoczony cytat rozumiem w ten sposób, że nie należy sądzić ludzi po wyglądzie, czyli w jaki sposób się ubierają, czy są ładni itp. Człowieka należy osądzać po jego charakterze, a także po jego czynach.
Możemy to zrobić tylko w tedy, gdy poznamy daną osobę bliżej.
2010-03-09T17:52:14+01:00
Według mnie cytat ten mówi o tym, że ludzi nie należy osądzać i "poznawać" po tym jak wyglądają, jaką mają pracę i zarobki, ogólnie: po pierwszym wrażeniu. By poznać człowieka trzeba zaznajomić się z jego charakterem, zainteresowaniami, wnętrzem i jego czynami.
4 4 4