Odpowiedzi

2010-03-09T17:46:49+01:00
Chrzest mieszka sprawił ze był on uznawany w wyzszym stopniu za wiekszego ilepszego księcia i wtedy to zapoczątkowało się w naszzym kraju chrześcijaństwo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:08:19+01:00
Chrzest Mieszka I (Polski) sprawił że nasz naród stał się katolickim krajem - nie jakimś tam pogańskim. Kraje europy zachodniej liczyły się tylko z krajami crześcijańskimi. A więc podstawowym celem Chrztu Polski było to aby podwyższyć znaczenie polski w europie. Pobocznym ale za to równie ważnym elementem dzięki ktoremu odbył się Chrzest była chęć zjednania narodu dzięki jednej religi. Jeszcze nie dawno Polska składała się z wilu plemion ktore miału zupełnie inne pogańskie wierzenia. Tak więc jednakowa wiara na pewno bardzo dobrze jednoczyła polaków.
1 5 1