Muszę podać Parki Narodowe (niewiem właśnie czy akurat na Nizinach)ale jakbyście mogli wymienić inne na Nizinach to prosze ;-) I mam ich wymenić 15 ,a mam 8.Ja znam tylko takie:
Knyszyński Park Narodowy
Kampinowski Park Narodowy
Kurpiowski Park Narodowy
Woliński Park Narodowy
Słowiński Park Narodowy
Poleski Park Narodowy
Biebrzański Park Narodowy
Narwiański Park Narodowy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:51:32+01:00
Park Narodowy Ujście Warty
Wielkopolski Park Narodowy
Drawieński Park Narodowy
Białowieski Park Narodowy
Park Narodowy Bary Tucholskie
Wigierski Park Narodowy
2010-03-09T17:53:26+01:00
Białowieski Park Narodowy
Ojcowski Park Narodowy
Babiogórski Park Narodowy
bieszczadzki Park Narodowy
Bory Tucholskie Park Narodowy
Drawieński Park Narodowy
Gorczanski Park Narodowy
Gór Stołowych Park Narodowy
Karkonoski Park Narodowy
Magurski Park Narodowy
Pieninski Park Narodowy
roztoczanski Park Narodowy
wigierski Park Narodowy
wielkopolski Park Narodowy
ujście Warty Park Narodowy