Odpowiedzi

2010-03-09T17:47:37+01:00
Pogoda we wiosne jest taka zimna a raz ciepła ;D
morze być tak ze chwilami czujem sie jak w lecie ale jednak i tak jest zimno
2 2 2
2010-03-09T17:48:05+01:00
Wiosna - drzewa puszczają pąki i budza się do życia. Przylatują bociany. Jest coraz cieplej. Dzień jest coraz dłuższy. COraz częściej świeci słoneczko. promycZKi rozpierają w nas energie. Kwitną kwiaty i niektóre drzewa. ZIELENIEJE trawa.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:50:08+01:00
Gdy nadchodzi wiosna pogoda zmienia się bardzo szybko nadchodzą burze i ulewy!Rozkwitają wszystkie rośliny drzewa i kwiaty.pogoda jest zmienna i nikt tego nie zmieni nadcodzą wszystkie pory wiosna lato jesien i zima .wiosna ta szczególna w której jest dużo zmian atmosferycznych.

niewiem czy pomogłam mam taka chociaż nadzieje wybież jakieś zdania i je popezkształacaj i zmien formy kolekności jezeli nie pomogłam to przepraszam:(odp.
1 5 1