Odpowiedzi

2010-03-09T17:47:20+01:00
Mówimy tak, ponieważ las sam produkuje sobie pożywienie.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:47:50+01:00
Ponieważ w lesie rośnie dużo roślin jadalnych ... (może je jeść człowiek).. ale mówimy tak bo las sam sobie wytwarza pożywienie
7 4 7
2010-03-09T17:48:17+01:00
Mówimy tak dlatego że gdy spadnie deszcz las sam pobiera wodę. Nie trzeba chodzić i go podlewać.

Liczę na naj :**
Pozdrawiam ;)
5 3 5