Napisz jak ty w swoim najbliższym środowisku możesz dbać o jego ochronę.Nie musi być dużo punktów,ważne żeby były po prostu sensowne ;) aha i proszę nie pisać coś tego typu "nie wyrzucać śmieci do rowu" itp bo to sama wiem :) z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-03-09T17:49:34+01:00
-segregować śmieci
-oddawać baterie lub makulaturę do zbiórek prowadzonych w szkole

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:49:53+01:00
-nie spalam plastiku itp
-Nie wyrzucam śmieci na ulice,łaki itp
-nie pale traw
-segreguje śmieci
-nie zanieczyszczam rzek
-kupuje produkty z przetworów wtórnych