Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:53:06+01:00
A) domyślny
Zrobię dziś sałatkę. (ja)

b)zbiorowy
Ania i Wojtek idą do kina. (Ania i Wojtek)

c)gramatyczny
Zenek zakochał się w Julce. (Zenek)

d)logiczny
Do zupy zabrakło przypraw. (przypraw)
"Ania i Wojtek{
to podmiot szeregowy
2010-03-09T17:56:02+01:00
G: JANEK jest dobrym kolegą.
L: Mama zapomniała kupić MLEKA.
D: (ONA) Zrobiła pyszne ciasto.
Z: TATA Z MAMĄ odprowadzili dzieci do szkoły.

podmioty oznaczone są wielkimi literami
3 4 3