Odpowiedzi

2010-03-09T17:51:49+01:00
Każdy ma swoją grupę
jedni sie wyśmiewają z drugich
dziewczyny chowają sie po łazienkach aby nie wychodzić na przerwę, bo za zimno
żucają sie samolocikami
grają w karty
nauczyciele wyzywają uczniów ze wywarzyli drzwi ze zbili lusterko
mam nadzieje ze pomogłam
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:53:27+01:00
Gdy siedzimy na lekcjach nie możemy się doczekać dzwonka a gdy już zadzwoni to szybko wybiegamy z klasy na korytarz i jak zawsze jest hałas. więc na przerwie odrabiamy zadania rozmawiamy i prostujemy kości
3 4 3
2010-03-09T17:55:14+01:00
Przerwa wygląda następująco : jest to czas wolny niektórzy przypominają sobie tematy lekcyjne jedzą posiłki rozmawiają ale zdarzają się też takie przypadki jak hałasowanie bójki kutnie i takie zachowanie trzeba jak najszybciej usunąć ze szkół bo może to mieć złe skutki dla innych uczniów
3 3 3