Odpowiedzi

2010-03-09T17:52:15+01:00
Komórka jako telefon myślę że została pomyślnie wymyślona,ponieważ jest telefonem,którego można wszędzie zabrać,kiedy coś się stanie można szybko się skontaktować,można powiadomić kogoś o czymś.Można również wysyłać smsy.
Myślę że nie robi ona zagrożenia.
2010-03-09T17:52:16+01:00
Komorka to wielkie zagrożenie dla dzieci niewiedzących do czego ona służy i nie wiedzą że to sie może skończyć źle .Lecz komórka to także dobra rzecz gdy musimy szybko skontaktować sie z kolego np w sprawie lekcji


liczę na punkty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:54:27+01:00
Większosc z nas przyzwyczaila sie juz do uzywania telefonow komorkowych, ale czy to dobrze?
Komorki mają swoje zalety i wady, tak jak wiekszosc rzeczy. Zaleta jest to, ze mozesz zawsze skontaktowac sie z bliskimi. Wadą są różne choroby powodowane falami wysyłanymi przez komorki.
To do was należy wybór: Wygoda czy bezpieczenstwo?