Zad1 Jeżeli suma długości krawędzi sześcianu jest równa 84cm,to ile jest równa jego objętość?
Zad2
Pole powierzchni sześcianu wynosi 486cm2 (kwadratowych).Oblicz jego objętość.
BARDZO PROSZE O POMOC TO MOJA PRACA DOMOWA NA JUTRO!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:54:46+01:00
84/12=7
V= 7*7*7=343

Pp=6a *a
486=6a*a
81=a*a
a=9

V=9*9*9=729
2010-03-09T17:56:27+01:00
84/12=7
V= 7*7*7=343

Pp=6a *a
486=6a*a
81=a*a
a=9

V=9*9*9=729