Odpowiedzi

2010-03-09T17:53:52+01:00
Św julia - Korsyki, Brescii, Bergamo i Livorno
św Izabela - Francji
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:55:29+01:00
Św. Julia jest patronką Korsyki, Brescii, Bergamo i Livorno.

św. Izabela jest patronką Francji.



Myślę że pomogłam :D
7 3 7
2010-03-09T18:18:10+01:00
Święta Julia jest patronką : Korsyki, Brescii, Bergamo i Livorno,
a Święta Izabela patronką Francji
5 3 5