Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:54:25+01:00
Ptaki-gromada stałocieplnych kręgowców; jedynie oprócz nietoperzy, kręgowce zdolne do aktywnego lotu. Ciało pokryte piórami, lekki szkielet, kończyny przednie przekształcone w skrzydła, poruszane za pomocą wielkich mięśni piersiowych.
2010-03-09T18:04:14+01:00
Piórka mają śliczne
dzioby bardzo ostre
gdy wzbijają się wysoko
chcemy już wiosnę,
lecz kiedy wiosna nadchodzi,
w gniazdach swych bywają stale
może nowy ptak się zrodzi, myślimy ospale.

Może odrobinę bez sensu, ale nie podałeś/łaś konkretnie tego, co ma być, a poza tym, miało być krótko.:)