Odpowiedzi

2010-03-09T17:54:31+01:00
4996 - 100= 4896
4896 : 12 = 408 zł
Wysokość raty to 408 zł.
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T17:55:05+01:00
4996-100=4896
4896:12=408(zł)
Odp. Rata bedzie wynosiła 408 zł.
36 4 36
2010-03-09T17:57:27+01:00
Cena telewizora: 4996zł
pieniądze wpłacone przy kupnie: 100 zł
pieniądze pozostałe do wpłacenia: 4996zł-100zł=4896zł
wysokość raty: ?
4896zł:12=408zł

Odp. Rata wynosi 408 zł.
21 4 21